Известие

Collapse
No announcement yet.

Подръжка на 164????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Подръжка на 164????

    Здравейте,
    това ми е първия пост в тоя форум и искам да кажа, че форума е много добър и мен лично много ме радва.

    Интересувам се от Алфа Ромео 164 2.0 Т.Spark. Понеже искам да си купя такава кола искам да знам дали е трудна за подръжка (главно финансовия аспект на подръжката) какви са най-честите дефекти и проблеми появяващи се при експлоатацията на този автомобил? Как стоят нещата с ламарините и най-вече колко харчат тези италианки?

  • #2
    shto ne doidesh na najkoija ot nashite sreshti da si pogovorim
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от WhitePower
      shto ne doidesh na najkoija ot nashite sreshti da si pogovorim
      той и да дойде за разговор са необходими минимум 2-ма души
      ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


      :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от hf hpe
        той и да дойде за разговор са необходими минимум 2-ма души
        Що не се ли събирате хора кво???
        Абе честно казано нямам време (правя ремонт с баща ми, а ще влизам и казарма, така че сега ми е някаква лудница).
        Искам да попитам тъй като това ще ми е първата кола, а пък е със доста големи габарити трудно ли се оправлява от човек дето си е взел книжката преди 2 месеца.

        Comment


        • #5
          [quote=Пресиян]
          Първоначално публикувано от "hf hpe":189hti5h
          той и да дойде за разговор са необходими минимум 2-ма души
          Що не се ли събирате хора кво???
          Абе честно казано нямам време (правя ремонт с баща ми, а ще влизам и казарма, така че сега ми е някаква лудница).
          Искам да попитам тъй като това ще ми е първата кола, а пък е със доста големи габарити трудно ли се оправлява от човек дето си е взел книжката преди 2 месеца.[/quote:189hti5h]
          не събираме се достатъчно хора просто това е закачка

          а иначе щом ти е първа кола мисля че ще свикнеш с габаритите и, така както и с всяка друга кола
          ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


          :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

          Comment


          • #6
            Ако не свикнеш с габаритите, ще се заобли и що пунтира 156)

            Може би по-големия проблем е мощността - погледни за какво става дума http://alfaromeo.hit.bg

            Comment


            • #7
              Abe s gabaritite nqma da ima6 problem stiga da ne si `ak tolkova neuk 4e da q podpre6 nqkyde ama problema e 4e ako q stro6i6 remonta 6ti izle malko soleni4yk. Kato za pyrva kola po-dobre e da e ne6to po-eftinko i po-malko.Ama ako parite ne te pritesnqvat vzimai smelo.Nqma da syjalqva6.Lamarinite sa zdravi i nqma da ima6 problemi s gniene.Problemi moje da ima6 s el. instalaciqta pri vlajno vreme no ne e bolka za umirane.Nqkoi i drug protekal semering i garniturka,vtulki na nosa4ite moje i nqkoi dat4ik i tova e.Drugi problemi ne syzdava.Gledai da e po-novi4ka pone 92-94-ta.A 6to ne se zamisli6 za dizel?

              Comment


              • #8
                Като всяка друга кола е. Повечето неща по ходовата част са на много разумни цени, разните датчици са дразнещи, но не прекалено високи суми.
                Управлението е много приятно и лесно. С габаритите се свиква... ако не... става модерно заоблена
                2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                GSM: 0888 520 600

                Comment


                • #9
                  Ей благодаря за отговорите.
                  Колкото до съвета за това да си взема по-малк кола ми и аз се бях замислил ама примерно едно Рено Клио след '93 е от 3000 лв. на горе , а аз не съм от най-дребните 190см./77кг. и като кормувах на един Голф 2 вътре не ми беше особено комфортно(беше ми бая тясно при дръпната до край седалка) и реших че ще се спра на някаква по-голяма колица.
                  А баща ми е влюбен в италианските коли, а да си призная и аз взех да се влюбвам (най-вече 164 разбира се).
                  И така след като за една малка колица се дават по 3000лв. ми се вижда по оферта да си взема по свястно за към 4000-4500.
                  И така от отговорите ви разбирам, че ако гледам кво копувам няма да имам особени проблеми с тази колица!!!!!!????

                  Само още две въпросчета колко харчи една ткава кола (гориво). И колко литра е багажника щото съм намислил да слагам метан, а бутилката си изисква място все пак?

                  Comment


                  • #10
                    Често се намират 164 с оригинални метанови инсталации. Готиното е, че е голяма и няма да усети тежките бутилки.

                    На скоро продадоха една за 4000 лв. с така инсталация.

                    Comment


                    • #11
                      Да много е важно на какъв екземпляр ще попаднеш но като цяло гледай да е след 92г. с форовете с лупи(поне мен по ме кефят) и ако има теч от някъде от двигателя или хидравликата или пък скоростите по-добре не я взимаи.

                      За рахода на бензин незнам но дизела хр4и към 5,6 на магистралата и към 7,5-9 градско.

                      Comment


                      • #12
                        Ако ти е първа кола...моя съвет е да си вземеш нещо което да счупиш и да не те е яд


                        Клиото не е лоша кола, имаме член на клуба и с клио, дори са двама...ама той нещо не пише напоследък, защото е зает. А на втория е чисто ново

                        Иначе 164 е една много хубава и добра лимозина.
                        sigpic
                        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                        Comment


                        • #13
                          za parvata (kola) i neiinite gabariti

                          Gledam,4e te e strah ot gabaritite,ama nevijdam zashto?Knijkata nali ia davat za vsiakakvi koli,ne za malki ili za golemi ))?!? (ne se obijdaii)
                          Tova dali e po-dobre da si vzemesh po-s4upena kola,4e da ne te e iad ako ia potroshish spored men si zavisi napalno ot teb.Kato si karash vnimatelno bez da se pravish na supermen niama kvo da i stane na kolata.Ne govoria za incidenti.Ina4e za Alfata specialno ,emi az imah edna 164 TD ,moje da se kaje,4e mi beshe parvata ili pone parvata s moi pari i izobshto ne sajaliavam.Goliama kola,stabilna,udobna za pat.Tva ,4e bila moshtna i shte e problem sa gluspoti,oshte po-dobre,mojesh da raz4itash na neia,ne da tragnesh da izprevarvash i da nabira polovin 4as.Za 4astite kvo da ti kaja ne struvat kato na moskvi4 ,ama i ne karash moskvi4. Obiknovenna podrajka,kato na vsiaka kola i kakto beshe pisal niakoii malko elektri4eskata 4ast moje da kuca ,no to kolata e kato jenata,obshto vzeto kakavto ti e kasmeta,ama edno e viarno,4e kolkoto e po-hubava tolkova po-skapo ti izliza. )
                          http://www.thegamefactory.fr/

                          Comment

                          Working...
                          X